
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

ProBIOM + Probiotyk w emulsji 2,5 l (zapas na ok 50 dni)
Opis
Probiom+ to zaawansowany płynny probiotyk dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii micelarnej:
- uwalnia wszystkie składniki dopiero w jelitach dzięki czemu skutecznie przywraca naturalną florę bakteryjną
- zapobiega przed rozwojem bakterii chorobotwórczych
- regeneruje nabłonek jelit dzięki czemu zwiększa się wchłanialność składników pokarmowych
SKŁAD:
micelarne produkty fermentacji żywych szczepówbakterii probiotycznych Lactobacillus rhamnosus NCIMB 11181, Pedioccocus acidilactici NCIMB 8018, Enterococcus faecium NCIMB 11181 oraz produkty ich fermentacji, drożdże paszowe, sacharoza, kompleks nukleotydów, beta-glukanów, witamin, mieszanina olei (rzepakowy, lniany, kokosowy).
SKŁADNIKI:
Wielonasycone kwasy tłuszczowe OMEGA3 ± 45%/100g Wielonienasycone kwasy tłuszczowe Kwas linolowy ± 12%/100g Białko surowe < 1% Włókno surowe < 1,2% Tłuszcz surowy < 98% Popiół surowy < 1,5% Energia strawna 38 MJ/kg Cukier 8% W 1 mililitrze bioemulsji Probiom+ znajdują się biosulfaktanty z minimum 5,0 x10(12) CFU bakterii zamkniętych w liposomalnych mikrosferach.
ZALECENIA ŻYWIENIOWE:
w przypadku koni powyżej 500kg masy ciała 100 ml dziennie przez 7 dni, następnie zmniejszyć dawkę do 70 ml.
U koni poniżej 500kg masy ciała stosować 50 ml dziennie.
Podawać wymieszane z paszą. W przypadku koni z klinicznymi dolegliwościami ze strony układu pokarmowego zaleca się rewizję dawki pokarmowej oraz kontakt z lekarzem weterynarii i dietetykiem.
Dla poprawnego funkcjonowania mikrobiomu konia, zaleca się minimum 2 terapie miesięczne w roku.
Trwałość preparatu wynosi 3 miesiące od daty produkcji umieszczonej na opakowaniu.
Produkt nie zawiera żadnych konserwantów.
Masa netto: 2,5 L
KUPUJĄC TEN PRODUKT WSPIERASZ ROZWOJ POLSKIEJ BIOTECHNOLOGII ORAZ MIEDZYNARODOWY INSTYUT MEDYCYNY TRANSLACYJNEJ (MIMT)
Dane techniczne
Forma | płyn |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.